Iklan Best!

22 May 2011

kemeja batik

Ha..ni la baju batik utk mr.hubby yg telah berjaya aku jahit...skul hubby tmph kain utk d buat baju sempena sambutan Hari Guru br2 ni...so, oleh sbb hubby da blikan aku mesin maka dia mintala aku jahitkan dia...so, utk memudahkan aku mjahit (aku xda amik kelas menjahit k), kami blikan buku untuk menjahit baju lelaki...alhamdullilah dapat jua aku menjahit walaupun amik masa lbh semggu dr proses memotong sampai la menjahit...bukan apa kalu jahitan senget aku xsenang ati...so, buka pelan2 benang tu balik n jahit semula... dan yang paling penting....mr.hubby sangat2 suka.... :)))

No comments:

Us

Daisypath Anniversary tickers

Me&Him

Daisypath Anniversary tickers

Nur Azzalea Batrisyia

lb1m.lilypie.com/TikiBlogger.php/1Xp3

My Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Blogger news