Iklan Best!

20 January 2012

Hasil pam

Dah lama xtulis entry..kebzan dgn persediaan utk ke 'Majlis Titian Waris Keturunan Ong Kiat' yg akan diadakan di Pusat Persidangan Antarabangsa, Berakas, Brunei pd 22 Jan 2012 ni.. Nnti aku cerita pd entry lg k..
Alhamdulillah...skrg ni aku msh lg berusaha utk memulihkn hasil pengepaman ku..ada perubahan +ve..hr ni awal pg dpt 4oz..slluny 3 oz jer...kalu dlu ble dpt 6-8 oz...huhu..xpa..insyaAllah..
Smlm en.hubby request nak tukar azza drpd exclusif bf ke exclusif pumping..ble ke aa...sbb aku nnti smbg bljr..kalu kena stay 2@3 mlm d luar mesti azza xble tido...adoi...tepaksa pelan2 la cuba..tp direct bf ni mudah kan..hehe...syg la moment tu

Sent from my Nokia N97mini

2 comments:

JIVEBUMZ said...

bf baby nie memang kene banyak2 bersabar.. saya pon sama lately nie hasil agak merudum sket.. tp kene kuatkan semangat, berusaha n berdoa..insyaallah

izyandyiean@life said...

tu la...mmg menguji kesbaran..tp mh xsggp rasany nak bg fm dgn azza..bkn menolak fm sepenuhny..1hr ni smpi ms akan bg fm jgk..tp bt masa ni slagi mampu..mmg nak bg full bf dgn azza..cuma nak lbhkn guna botol jer wpn sbnrny krg baik...huhuhu

Us

Daisypath Anniversary tickers

Me&Him

Daisypath Anniversary tickers

Nur Azzalea Batrisyia

lb1m.lilypie.com/TikiBlogger.php/1Xp3

My Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Blogger news