Iklan Best!

14 February 2012

Set B Shaklee

Alhamdulillah...set B Shaklee yg aku oder mggu lalu suda smpi... Utk kali ni aku akan cuba amik supplement ni plak.. Sblm ni aku hanya amik obimin jer..continue dr masa preggy hr tu... bkn hanya atas hrapan akan betmbh..tp spy aku lbh cergas memandangkan aku akan smbg study d UMS amik dpli selama 18bln..

Kalu dpt menambah susu tu 1 bonus la kan sbb melalui pembacaan testimoni dan blog kalu makan mana2 supplement pun tp x d sertakan dgn pam yg kerap sama jgk.. Yg pntg kalu kita sihat InsyaAllah susu akan meriah..

Sentiasa positif ok...

Sent from my iPhone

No comments:

Us

Daisypath Anniversary tickers

Me&Him

Daisypath Anniversary tickers

Nur Azzalea Batrisyia

lb1m.lilypie.com/TikiBlogger.php/1Xp3

My Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Blogger news