Iklan Best!

18 July 2011

Hari pertama mengepam di tempat kerja

Hari ni hari pertama secara rasminya aku bekerja semula...awal pg aku da bgun utk myusukan azza...jam 3 pg azza da lapar...azza myusu ckit2..jd lama la masa yg diperlukan utk myusu azza...sampai d sekolah aku mau sgt mengepam sbb biasanya aku kerap mengepam..xsmpi 3 jam skali wpn azza myusu direct..tp lum sesuai masa n tempatnya....

     So, jam 9.40 pg..hbs mengganti guru yg cuti sakit...aku pun mula mengepam..breast da rasa penuh sgt ni...alhamdulillah, syukur utk pertama kaliny aku dpt 7oz skali pam...itupun masa xmgizinkan..kalu diikutkan breast ku mcm xkosong lg...sebelum ni dpt pam plg byk 4oz kalu pg..itu pun awal pg bila azza tido...lps 3 - 4 jam tu dpt 3oz la gtu...sbb azza kuar myusu..jd tu baki azza myusu la... lps tu aku cuma dpt pam jam 1.50 ptg..lps abis skul...dlm keta nak blk rmh da..dptla dlm 5 oz...

ni la hasilny..sgt2 menggembirakan..ckup utk bekalan harian azza..mgkn ada org dpt lg byk..tp utk 2 kali pam..aku sgt bersyukur...

ni plak hasil pam lps balik rmh....dlm jam 5.30 gtu..sebelum tu ada kwn dtg bli pam lama aku tu..ye..aku da jual pam tommee tippee tu..lps ni kalu ada rezeki mo bli medela freestyle plak..mudah2an..
ahlamdullilah..ckup da stok utk azza esok hr..campur dgn 4oz yg aku dpt pam jam 3 pg td..mudah2an stok utk azza akan sentiasa ada utk bulan puasa nnti, smpi azza umur 6 bln n smpi azza umur 2 thn.

No comments:

Us

Daisypath Anniversary tickers

Me&Him

Daisypath Anniversary tickers

Nur Azzalea Batrisyia

lb1m.lilypie.com/TikiBlogger.php/1Xp3

My Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Blogger news