Iklan Best!

31 July 2011

Proses mengepam...

Aku meneruskan proses mengepam di sekolah..hehe..kdg2 byk jg masa ble mengepam tp singkat..kdg2  hanya dpt 2 kali pam...sekali masa skul & skali lg di keta nak balik rmh..kalu ble tiap kali ada free dlm 30min pun da ckup utk aku mgepam...penah tu smpi 4 kali mgepam dr jam 6.30pg - 1.40ptg aku keja...tp xla dpt menetapkan masa mgepam tu..sbb kena tgk jadual mgajar..


ni aku mgepam d skul..xya gi surau atau mana2..aku mgepam d meja jak..bilik guru aku xda guru lelaki..lgpun meja aku kat blkg.agak tesorok jg ler....& bonusnya dkt jg dgn pantry n sinki..senang la aku ulang alik myuci corong pam..hehe..d bilik guru tu ada jg peti sejuk..tp aku prefer simpan ebm aku dlm cooler bag aku je..:D


kalu di rmh jrg la dpt mgepam tu..sbb azza kerap myusu..tgh mlm plak..xtebgun...hehe..kalu tebgun pam la..biasany skrg ni aku bila mgepam dptla 3-6 oz..syukur alhamdullilah...tp pg ni aku dpt 7oz lbh..syukur alhamdullilah..mudah2an ble dpt slalu mcm tu..penah jg dlm 1 hr mgepam aku dpt 28oz..sgt2 hepi...


mudah2an betmbh2 la stok ebm ku utk azza tesyg... amin...

No comments:

Us

Daisypath Anniversary tickers

Me&Him

Daisypath Anniversary tickers

Nur Azzalea Batrisyia

lb1m.lilypie.com/TikiBlogger.php/1Xp3

My Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Blogger news