Iklan Best!

25 October 2011

Bila gaji ditunggu....

Alhamdullilah..gajiku bakal d terima setelah hmpir 4bln tetunggak..tp xsuma ya..cuma dpt smpi gaji bln sept sj..utk okt kena tggu awal nov kot...;( sedih jg bila gaji lmbt trima terutamany bila da ada baby ni..mcm2 keperluan perlu d bli..nasib baik azza ful bf, xya bli susu..tp kena bli lampin la..CD pun ada 3 kpg sj setelah 3kpg lg serah pd ipar tu...nak bli pun tepaksa hold tggu gaji..yg xbestny, byk la tunggakan jg terutamany apbila br2 ni br je repair kereta mbabitkan kos rm590..dan akan ada tamb rm200 lg sbb masalahny lum selesai lg...sedih rasany...apa ble buat kan...sabar je la...=_=

----------
Sent via Nokia Email

2 comments:

JIVEBUMZ said...

alhamdulillah bleh la soping lepas nie kan... syukurr dapat gaji..

izyandyiean@life said...

hehe...alhamdulillah...da dpt..

Us

Daisypath Anniversary tickers

Me&Him

Daisypath Anniversary tickers

Nur Azzalea Batrisyia

lb1m.lilypie.com/TikiBlogger.php/1Xp3

My Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Blogger news