Iklan Best!

09 December 2011

Persediaan untuk pemperkenalkan Azza solid food - part 3

Aii...lihat la anak manja Ibu ni..suda pandai men dgn weaning spoony..hr tu ada la aku test2 bg Azza minum susu dgn sudu..saja la spy Azza xkekok nnti bila ibu mula bg mkn... Mmg muntah blk la..hehehe..tp skrg ni Azza da pndi buka mulut bila ibu suap sudu kosong tu..nmpk mcm mgunyah2 je..aku mmg sllu ajak dia temankn kami mkn.duduk skali dpn meja mkn tu...heheh...
Ermm...adakah itu tandany dia da bersedia utk mkn? Aku yg sgt2 xsabar tau.. Apatah lg bila tgk respon dia tu.. Bila aku refer kat cik google mmg ada tanda2 la Azza ni da bersedia utk mkn..lg 2 hr je.. Boleh x kalu aku bg mkn dia esok ke? Hehehe...
Aku plan nak bg bubur kosong je... Ikut yg 4 days rules tu.. Azza ni mmg suka tgk org lain mkn..dia ble duduk diam2 bila tgk org mkn, sedangkn Azza ni mmg jenis yg xble diam tau..
Dah bincang dgn hubby nak mula esok...hehehe...btul ke Azza da bersedia..ibu & abah dah bersedia ker?
............
Sent from my Nokia phone

No comments:

Us

Daisypath Anniversary tickers

Me&Him

Daisypath Anniversary tickers

Nur Azzalea Batrisyia

lb1m.lilypie.com/TikiBlogger.php/1Xp3

My Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Blogger news